-
Varför ditt hotellteam inte får missa Global Revenue Forum 2025
Den 30 januari 2025 är det dags igen för Global Revenue Forum (GRF) i Stockholm – den självklara mötesplatsen för kommersiella team inom besöksnäringen.
Här samlas ledande experter, beslutsfattare och innovatörer för att tillsammans utforska framtidens revenue management, ledarskap samt utvecklingen inom sälj och marknad. Men varför ska just ditt hotellteam delta? Taktikon frågade några av deltagarna på Global Revenue Forum 2024.
En plats för inspiration och nätverkande
”Det är en fantastisk möjlighet att träffa branschkollegor och dela erfarenheter.” Säger Nicole Pagels från Moder.
På GRF har du chansen att möta branschkollegor från hela Europa och utbyta idéer och erfarenheter. Det är en oslagbar möjlighet att bygga nya relationer och samarbeten som kan stärka ditt team och din verksamhet.
Insikter i marknaden och framtidens trender
”Det här är verkligen ett evenemang jag inte kommer att missa. Det är en möjlighet att se marknaden, uppdatera mig om branschtrender och få insikt i vad som kommer de kommande åren.” Säger Kim Spolén från Clock PMS.
GRF ger dig och ditt team en unik inblick i de senaste trenderna, marknadsutvecklingen och teknologiska innovationerna som formar framtiden för vår bransch. Här får ni praktiska råd och inspiration för att navigera framtidens utmaningar och möjligheter.
Revenue managements roll i framtiden
”Det här är ett oerhört viktigt evenemang eftersom jag anser att vi som bransch är utmärkta på att utveckla tjänster och skapa upplevelser, men vi behöver bättre förstå vilken roll Revenue management spelar för vår framtida utveckling.” Säger Sebastian Tarkowski – Fagerudd.
Revenue management är avgörande för att skapa hållbar tillväxt och öka konkurrenskraften i en ständigt föränderlig marknad. Under evenemanget får du ta del av innovativa idéer och upptäcka de allra senaste trenderna inom revenue management.
Praktiska insikter och teknologiska framsteg
På eventet möter ni inte bara inspirerande talare. Utan får också tillgång till konkreta verktyg och strategier som direkt kan stärka ert resultat. Genom att utforska nya tekniska innovationer och lyssna till branschledare kan ni ligga steget före konkurrenterna och säkra framtida framgångar.
Forma framtiden med oss
Global Revenue Forum är en mötesplats där inspiration, kunskap och samarbete står i centrum. Med en blandning av engagerande keynote-talare, workshops och interaktiva diskussioner och nätverksmöjligheter är detta en plattform där du kan få allt ditt företag behöver för att navigera och växa i en snabbt föränderlig bransch.
Säkra er plats på GRF 2025 redan idag. Inspireras av branschledare, fördjupa era kunskaper och ta del av de verktyg ni behöver för att möta morgondagens utmaningar med framgång. Få mer information och anmäl er på Global Revenue Forum här.
- Text: Taktikon
- Foto: Taktikon
-
Guideutbildning för snöskoter bidrar till tryggare skotersafari
Ett fokus inom BOHST har varit att höja kompetensen bland snöskoterguider via utbildning. Det skapar en säkrare skotersafari.
-
Hjortviken Country Club öppnar hotell utan TV på rummen
Nu öppnar ESS Group nya destination Hjortviken upp dörrarna till en värld utan TV-apparater på hotellrummen.
-
Visita – ökad efterfrågan på hotellrum i december
Efter månader där efterfrågan minskade på hotellrum i Sverige ökade den i december, trots fler klämdagar än normalt, enligt Visita.
-
Stockholm bland världens topp-destinationer 2025
Med erbjudande om både skärgård och stadspuls har Stockholm etablerat sig som en av världens mest eftertraktade resmål 2025.
-
Sammanfattning av nyheter om svensk besöksnäring vecka 3 2025
Mest om Boende, Transport/Infrastruktur/Mobilitet, Evenemang, Museer/utställningar samt Konstateranden/Beslut/Rapporter
-
Vårdskjortor får nytt liv som arbetskläder på Nationalmuseum
Nu byter personalen på Nationalmuseum sina jackor. I ett samarbete med Beskow von Post får kläder nytt liv genom ett cirkulärt koncept.
-
Vy Norge lanserar sommartåg mellan Oslo och Malmö
Vy tar ytterligare ett steg i sin satsning på internationell trafik och lanserar sommartåg mellan Oslo och Malmö i sommar.
-
Vrak – Museum of wrecks i samarbete med The museum of World War II i Gdansk
Vrak - Museum of wrecks samarbetar med The museum of World War II i Gdansk och deltar i ett konferensevent den 25 januari.
-
Thérèse Liljeqvist är ny VD för Artipelag
Artipelag presenterar Thérèse Liljeqvist som ny VD. Med en bakgrund inom besöksnäringen tar hon med sig erfarenhet.
-
Mötesåret 2024 – stora möten och event trotsade konjunkturen
Mötesåret 2024 har varit präglat av minskad efterfrågan på konferenser. Trots det har efterfrågan på stora möten ökat enligt Svenska Möten.
-
Veckans profil
-
Nyheter från Tillväxtverket
-
Aktuellt från Visit Sweden
-
Händelser i branschen
-
Mest lästa artiklar
-
Sammanfattning av nyheter om svensk besöksnäring vecka 3 2025
Sammanfattningen av nyheter från svensk besöksnäring. Den här veckan ganska jämnt fördelat på många kategorier så...
-
Fler hittar till Marinmuseum året runt – så gick det 2024
Under 2024 välkomnade Marinmuseum i Karlskrona 215 174 besökare och ser en positiv utveckling me...
-
Thérèse Liljeqvist är ny VD för Artipelag
Artipelag har glädjen att presentera Thérèse Liljeqvist som ny verkställande direktör för Artipe...
-
Göta Kanal – nya kryssningsupplevelser lockar
Allt fler resenärer söker autentiska och minnesvärda upplevelser. Göta kanal erbjuder en helt un...
-
-
Gästbloggare
-