-
Varför ditt hotellteam inte får missa Global Revenue Forum 2025
Den 30 januari 2025 är det dags igen för Global Revenue Forum (GRF) i Stockholm – den självklara mötesplatsen för kommersiella team inom besöksnäringen.
Här samlas ledande experter, beslutsfattare och innovatörer för att tillsammans utforska framtidens revenue management, ledarskap samt utvecklingen inom sälj och marknad. Men varför ska just ditt hotellteam delta? Taktikon frågade några av deltagarna på Global Revenue Forum 2024.
En plats för inspiration och nätverkande
”Det är en fantastisk möjlighet att träffa branschkollegor och dela erfarenheter.” Säger Nicole Pagels från Moder.
På GRF har du chansen att möta branschkollegor från hela Europa och utbyta idéer och erfarenheter. Det är en oslagbar möjlighet att bygga nya relationer och samarbeten som kan stärka ditt team och din verksamhet.
Insikter i marknaden och framtidens trender
”Det här är verkligen ett evenemang jag inte kommer att missa. Det är en möjlighet att se marknaden, uppdatera mig om branschtrender och få insikt i vad som kommer de kommande åren.” Säger Kim Spolén från Clock PMS.
GRF ger dig och ditt team en unik inblick i de senaste trenderna, marknadsutvecklingen och teknologiska innovationerna som formar framtiden för vår bransch. Här får ni praktiska råd och inspiration för att navigera framtidens utmaningar och möjligheter.
Revenue managements roll i framtiden
”Det här är ett oerhört viktigt evenemang eftersom jag anser att vi som bransch är utmärkta på att utveckla tjänster och skapa upplevelser, men vi behöver bättre förstå vilken roll Revenue management spelar för vår framtida utveckling.” Säger Sebastian Tarkowski – Fagerudd.
Revenue management är avgörande för att skapa hållbar tillväxt och öka konkurrenskraften i en ständigt föränderlig marknad. Under evenemanget får du ta del av innovativa idéer och upptäcka de allra senaste trenderna inom revenue management.
Praktiska insikter och teknologiska framsteg
På eventet möter ni inte bara inspirerande talare. Utan får också tillgång till konkreta verktyg och strategier som direkt kan stärka ert resultat. Genom att utforska nya tekniska innovationer och lyssna till branschledare kan ni ligga steget före konkurrenterna och säkra framtida framgångar.
Forma framtiden med oss
Global Revenue Forum är en mötesplats där inspiration, kunskap och samarbete står i centrum. Med en blandning av engagerande keynote-talare, workshops och interaktiva diskussioner och nätverksmöjligheter är detta en plattform där du kan få allt ditt företag behöver för att navigera och växa i en snabbt föränderlig bransch.
Säkra er plats på GRF 2025 redan idag. Inspireras av branschledare, fördjupa era kunskaper och ta del av de verktyg ni behöver för att möta morgondagens utmaningar med framgång. Få mer information och anmäl er på Global Revenue Forum här.
- Text: Taktikon
- Foto: Taktikon
-
Sammanfattning av nyheter om svensk besöksnäring vecka 41 -25
Mest under Destination, Mat och Dryck samt Stöd/Utmärkelser/initiativ
-
Västerbottens besöksnäringsdagar 2025 i Lycksele – del 1
Region Västerbotten Turism bjöd på besöksnäringsdagar med deltagare från de flesta av regionens destinationer samt besöksnäringsföretagare
-
Busstorget återvänder till Hotel Tylösand i april
Sveriges största mötesplats för turistbussbranschen, kommer att genomföras på Hotel Tylösand i april 2026
-
Så når och attraherar vi internationella gäster – 9 steg till framgång
Marcus Ståhl bloggar om hur svenska destinationer och företag inom besöksnäringen kan bli mer attraktiva för internationella gäster
-
Nomineringar till Stora Turismpriset – museer, arrangemang och hotell
Som alltid är många värdiga besöksnäringsaktörer nominerade till Stora Turismpriset. I år är det allt från en vandringsled till mathantverk.
-
Lidköping eller Linköping? När förväxlingen blev till kampanjidé
Inspirerad av Visit Swedens kampanj “Sweden (not Switzerland)” skapade Lidköping och Linköping en liknande kampanj
-
Pressvisning för Halloween på Gröna Lund – Gnuttarna och eldshow
Den 8 oktober var Turismnytt på pressvisningen av Halloween på Gröna Lund. Evenemanget på 18 dagar är mer eftertraktat än någonsin.
-
Lägesbild för besöksnäringen i Göteborg – september 2025
Varje månad delar Göteborg & Co en lägesbild av besöksnäringen. Destinationen ser en stark efterfrågan nu under hösten.
-
Region Halland lyfter konsten i samverkan med 21 aktörer
Region Halland lanserar nu konceptet Art Halland. Målet är att inspirera fler att uppleva regionens rika utbud av konst.
-
James Cameron – Challenging the Deep öppnar på Vasamuseet 2026
Utställningen James Cameron – Challenging the Deep öppnar på Vasamuseet 20 februari 2026. Besökare får ta del av hans bedrifter.
-
Veckans profil
-
Nyheter från Tillväxtverket
-
Aktuellt från Visit Sweden
-
Händelser i branschen
-
Mest lästa artiklar
-
Gröna Lund uppmanar lättskrämda att ”Ghosta Grönan” i ny reklamfilm för Halloween
Mellan den 10 oktober-9 november arrangeras Halloween på Gröna Lund för åttonde gången. I år har...
-
Sammanfattning av nyheter om svensk besöksnäring vecka 40 -25
Sammanfattningen av nyheter från svensk besöksnäring. Den här veckan är det mest under Destination, Evenemang och...
-
Gotländska näringslivsprofiler startar ny flyglinje till Bromma
Efter att flyglinjen Visby–Bromma lades ner i december i fjol går nu sju framstående gotländska entreprenörer sam...
-
Stockholmsmässan satsar framåt – ny VD och strategisk inriktning
Stockholmsmässan tar sikte på framtiden med en en ny inriktning för verksamheten. Syftet är att ...
-
-
Gästbloggare
-